In de wachtstand
31 augustus 2023 - Kaspakas, Griekenland
Inderdaad, vandaag was het wachten op de actie van de verzekering. Maar toch ook een dag om alles even rustig te laten passeren. Vooral mijn tranen zaten los vanmorgen. Het idee dat onze zomervakantie is 'geweest' zonder nauwelijks begonnen te zijn. Een soort verwerkingsdag zeg maar. Toch gaan we wel een beetje in de aktie. Eerst tetanus nog gehaald bij de apotheek, en koffievgedronken op pleintje in zon. En zo proberen we toch nog een beetje te genieten van het zonnige weer en de bestemming. Tussendoor steeds gebeld door de verzekering die duidelijk ons dossier heeft opgepakt.
Na een heerlijke middagdut wad ik echt weer een beetje bijgekomen. We hebben geshopt voor een blousje voor kees zodat hij wat anders aan kan. Het is een apart gezicht want uit de blous ergens middenop steekt zijn linkerhand. Heerlijk op een terrasje in de zwoele avond een haphe gegeten waardoor het vakantie gevoel even terug is. Morgen kijken of de vezekering met een oplossing komt. Nu weer lekker slapen.


toch een beetje een avontuur in een avontuur. anders dan gepland. het beste er van maken is ook een levenskunst, maar dat kunnen jullie wel 💛😘