Wachten en nog eens wachten.

1 september 2023 - Kaspakas, Griekenland

Het is vandaag wat bedrukt qua weer. Maar daardoor iets minder warm. Nog lekker op ons bordes-balkon ontbeten. We hadden vandaag wel bericht verwacht van de verzekering maar om 18 uur toch zelf maar gebeld. Je zit dan toch de dag op bericht te wachten. Wel op ons vaste plekkie koffie gedronken. Onze Amaai(een belg) gaf aan dat ze nu bezig waren om een taxi vanuit thessaloniki naar kavala te laten rijden met onze dozen. (die staan in thessaloniki bij een warmshowersvriend.) wij zelf gaan per boot naar kavala met de fietsen. Hoe ik dat moet doen weet ik nog niet. En dan per vlucht van kavala naar dusseldorf, van waaruit we ook weer een taxi moeten hebben waarin wij en de fietsen passen. DIT DOEN WE NOOIT MEER. Was het al een gedoe om die fietsen mee te krijgen en de opslag van de doos te regelen, maar terug dus nog een grotere uitdaging. Kees is veel moe, dus we rommelen om onze acco. Lopen wat, strandje gepakt om voor mij toch nog te zwemmen. We testen hier de vele ijsshops. Morgen misschien weer een stapje dichterbij de oplossing van de puzzel. 

Foto’s

1 Reactie

  1. Esther:
    2 september 2023
    ja die dozen èn de fietsen natuurlijk. zoals met heel veel dingen, zolang als gaat zoals gepland is er niet veel aan de hand. maar Zoals blijkt gaat het ook wel eens anders en dan gaat er een soort domino-effect aan het werk …
    nou kees heel veel sterkte; het lichaam is hard aan het knokken om alles weer hersteld te krijgen, dan blijft er geen energie meer over voor de rest van je leven.

    en tan gelukkig weet jij de route wanneer er tijdens de vakantie dit soort zaken een wending geven, maar het is best een gedoe natuurlijk. een heel ander plaatje in je hoofd bij de voorbereidingen, ook dat nog.

    je zou natuurlijk wel een vergelijkend waren onderzoek kunnen publiceren over de ijco’s in de omgeving….. 💛😘