Bestemming bereikt. We zijn samen

24 november 2023 - Trondheim, Noorwegen

Gisteren dus lekker knus thuis gebleven. Nog wel even de neus buiten de deur gestoken maar wandelen is ondoenlijk want iedere keer je 'poten' tot kniehoogte optrekken bij elke stap ben je zo zat. Maar mooi al die sneeuw, dat wel. Spelletje, lezen, soepje maken en vooral niets moeten. 

Vandaag dan onze laatste etappe naar Trondheim. Het hield net op met sneeuwen en het zonnetje porde wat door de wolken. Wat een prachtige route!! Winterwonderland al die bomen opgespoten met sneeuw, zonnetje erop en rustig tuffen we erdoor heen. We genieten volop. Ook ons onderkomen is superdelux. Maar het fijnst is als we Roelie eindelijk treffen bij haar gebouw! Een traantje valt van emotie. We zien haar plekkie. En nemen haar daarna mee naar ons plekkie. Het weer is wat omgeslagen in kladderige sneeuw. Een genoeglijke avond volgt met bijkletsen en spelletje. 

Foto’s

1 Reactie

  1. Esther:
    26 november 2023
    en daar was het jullie om te doen: roelie! een hele reis zo al met al, maar zo te lezen absoluut de moeite waard :-)

    veel plezier daar in trondheim :-) xxx